7- ses dosyalarını tutmak için list oluşturacağız. Değişken için variables tanımlayıp buna list ekleyelim
6 tane ses dosyamız olduğu için itemları altıya çıkaralım (soldaki item nesnesini sürükleyerek yapıyoruz)
8- ses dosyalarının isimlerini text olarak itemlara ekleyelim. Ses dosyalarının adlarıyla aynı olmalı bir nokta dahi farklı olsa uygulamamız çalışmaz
9- Ekran sallandığında eylemi AccelerometerSensor üzerindeki shaking eylemidir. Bunu eylem ekranına sürükleyerek bırakalım
10- ekran sallandığında ses dosyası çalmasını istiyoruz. Bu yüzden sound nesnesini birleştirelim
11- ekran sallandığında ses dosyası çalmasını istiyoruz. Rastgele olacağı için list kısmından pick a random item nesnesini birleştirelim
12- random nesnesine üstte tanımladığımız ses listesini verelim
13 - Bu aşamada animals listesinden rastgele bir ses dosyasını sound nesnesine yukle komutu verdik. Rastgele gelen ses dosyasının çalması için sound nesnesinin play eklentisini birleştirmemiz gerekli
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder